Ganska nya o snygga bilder


min bror har en likadan men med ett A istället för ett B

Justin på väg att skriva autografer osv.

Springer snabbt?

Justin på en konsert

samma

Justin träffade bom här 2 snygga tjejerna efter konserten

Åhh, jag vill också åka sån, det ska tydligen vara skit kul:)

jag gillar dom här kläderna!

Justin Drew Bieber

träffade också henne efter konserten

Justin på konserten

Justin Drew Bieber äter godis när han har gått av scenen

Älskar hans leende

Dom passar inte, han är söt och dom fula o "coola" fjortisar.



Lila, min och justin's favoritfärg!<3

Gillar skorna, som är lila

justin har häng! Förväntade jag inte, men visste typ det, tror jag ..?

Äter godis, inte bra! haha:) jo..

Justin och squa, eller vad han heter, jag har glömt. saqu, sauq suaq..

Justin och vad han nu heter. Justin's andra favoritfärg e blå, som kepsen (älskar den)

Konsert

-||-

Kommentarer
Postat av: fanny

hejsan wilma, vart har din bror köpt den jackan? :)

2010-09-08 @ 18:33:40
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0