Fråga & Svar;)

tilda om Fatalhotel.com:

Hej,Justin Bieber vart bor du ? vem tycker du om?



Svar : Asså typ ingen vet vart han bor men har var en fanmail grej som man kan skicka brev till men hitter fan inte den ! Återkommer om jag hittar:)





alex om Fatalhotel.com:
Spelar typ också fatahotel.. Men tycker det finns skit många svenskar där xD.. Vad heter du på fatalhotel ???? :) Jag heter hmm , vågar jag säga det? AHAHAH (skämt) Jag heter Koni5 :) Duuuudåååååå?

Gillar också Justin Bieber :)

Mvh/ alex..
Ha en bra dag ;)


Svar : Gammal kommentar men ändå;) Asså jag (wilma) har inte det där:S Men Isa heter i alla fall xisax men just nu kommer hon typ inte in eller något..




Pita om Frågor !!:
vad heter justin biebers mamma och pappa


Svar : Hans mamma heter typ Patricia men kallas Pattie och hans pappa heter Jeremy:)



fanny om Ganska nya o snygga bilder:
hejsan wilma, vart har din bror köpt den jackan? :)



Svar : Jag tror den är köpt på H&M Men är inte helt säker;)

// Wilma J♥

Kommentarer
Postat av: hemligt

Hej är inte Justins föräldrar skilda?

2011-06-06 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0