Flickan och Justin är på väg!;)

Hehe! Jag håller på med Flickan och Justin kap. 33 nu men asså det är lite svårt att komma på och sånt. Jag rättade också isabelles (HOST!) för att det inte ska vara så mycket fel.

Men nu ska jag i alla fall göra klart det,,,, Eller just nu ska jag hjälpa mamma bära så jag gör det ikväll... Om datan funkar dårå. Den är cp ibland..

Sålänge får ni några bilder;)




Justins vaxdocka, men asså den är kortare än honom.. ?
`


Justin glömde att dra upp sin gylf innan han gick upp på scenen.. ;)





Så jävla fin bid asså!:)


Och om ni undrar varför det är tjock text är det för att att det kommer av sig själv och det går inte att ta bort..

// Wilma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0