Flickan och Justin kap. 25

- Åh, vad vattnet är varmt, sa jag.
- Eller hur, sa Eric.

Vi hade badat i 2 timmar, och vi skulle gå in och kolla på tv.

- Vad vill du kolla på ? frågade Eric.
- Ehm... vad har du för nåt?

Eric kollade bland alla sina filmer.

- Ehm. jag har en kärleksdrama, den handlar om en tjej och en kille, som dumpar varandra typ.

Jag började få tårar i ögonen.

- Nej, nej, jag ska inte gråta, jag kommer inte jag ska inte.

Sen kom det, jag började stor gråta.

- Varför, vad är det för fel på mig!? Jag dumpade Justin och jag tyckte han var den bästa killen någonsin, men jag dumpade honom ,bara för att jag fick bara typ damp för att han var med en annan tjej, jag var bara arg! sa jag.

- Du gjorde inget fel? Försökte Eric tröstade mig.
- Men han kommer aldrig att förlåta mig, eller hur?
- Bara om du gör det först.
- Okej, du har rätt, jag ska gå till Justin och säga förlåt.
- Bra.
- .. Men då måste jag köpa nåt!
- Ehm.. visst, kan man hänga på?
- Visst.

( I köpcentret )

Jag gick in till en affär med Eric, och då såg jag en jätte fin gitarr, som jag tänkte köpa till honom.

( Hemma )

- Okej, nu ska jag bara slå in den.

Så jag gjorde det och då fanns det blått inslagspapper med hjärtan på.
Jag la den i en påse och gick till Justin, medans jag gick dit, så höll jag på med mobilen.
Martina hade skickat ett mess, så här stog det:

Hej Nacha! Vgd? vill
du hänga senare?
// Martina
Skickat 13.54
Mottaget 13. 56

Jag svarade:

Hej Martina! Visst, men
nu ska jag gå till Justin
och säga förlåt
för du vet vad...

Skickat 14.06
Mottaget 14.08

Nu var jag framme hos Justin och jag blev så nervös, jag flåsade och det känndes som om att jag skulle tappa andan.
Jag plingade på Justin's dörr klocka, och jag hade presenten bakom mig.
Han öppnade dörren.

- H-Hey Justin... I'm so sorry, for Im get mad and dump you, can you ever forgive me?
- Ehm..... I.. I.........
- You are staming, you not gonna forgive me?
- I don't know....
- Justin.......
- No, It .......... Im sorry.
- But I have a gift to you, because Im sorry.
- You have, come in?
- Okey.

Jag gick in i hans hus och då gav jag presenten till honom och då såg jag att han blev förvånad.

- What's this..?
- Open it, sa jag.

Han öppnade det, och han tappade hakan.

- How... Natacha? How could you..?
- How could I what..? Are you not happy?
- Yes, but.... How could you buy anything for me, when I didn't but something to you?
- Because I really love you, do you still love me?
- Yes.

Jag log.

- And I love you.

_____________________________________________________________________________________________
vad händer här sen? av : isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0