Flickan och Justin kap. 24


Vi tog en paus att leta efter Martina, så vi gick in, och Justin fick öppna sina paket.

ooh, you're the best in the world Natacha, and I mean it, sa Justin.

Jag kramade honom. Det konstiga var att det plingade på dörren igen. Det var en flicka som stog i dörröppningen när jag öppnade dörren. Det var samma tjej som jag såg med Justin.

-So what are you doing here? sa jag lite trevligt till hans mamma". Men jag ville inte tro att det värkligen var hans mamma.
-ooh now, have Justin told about us?
-Told about us? What are you mean with that? Justin said that you are his mum but I don't belive it.
-Mum!? I'm his girlfriend!
-Are you his girlfriend? I am!

Justin började komma mot oss. Båda vände sig mot honom.

-Before you say something you can walk out of this house.
- But..
- NOW!!! Before I tell dad.
- Your d-dad.. ? stammade han. Min pappa var väldigt stor och dom flesta är rädda för honom.

Sen tog han hans tjej, gick ut och smällde igen dörren. Jag kollade ut ur fönstert och såg att han sprang iväg med henne i handen.

Efter ungefär 10-15 minuter ringde min mobil. Det var han som ringde men jag tänkte inte svara. Det här var sista gången som jag var med honom. Jag skulle försöka att inte förlåta honom. Men det kan vara svårt att säga nej till en superstjärna ibland.

Jag tänkte inte börja gråta den här gången. Jag tänkte inte mer på det.

-Är det okej? Frågade Emilia( kompisaen från skolan)
-Ja, men kan vi slå på datan eller? Sa jag.
-Visst, sa hon.

Jag satte på datan och loggade in på min Twitter. Justin var inne och han skrev 13 mail/meddelanden till mig men jag orkade inte tittade på dom. Jag skrev så här : I've broke up with Justin, he's the worst person I ever known!

Sen loggade jag ut och så gick vi in på Martinas Twittter istället.
Hon kollade lite på maildet fanns ett från hennes riktiga mamma, så här stog det : Hej gumman! Jag saknar dig verkligen, hoppas att du har haft det bra och god jul ( i förväg:) ). Hon svarade att hon hade träffat och var kompis med Justin fast att vi hade bråkat, och annat.
Jag såg att Justin redan hade kommenterat min status.

Justin : Natacha, I love you and it's true! But I have a problem, I'm always up with more at the same time because there are so many beautiful girls in the world.
Jag: I believe you because you are ALWAYS cheating. I wonder how many times you have | been there against or with me. But you get to choose me or her. CHOOSE!
Justin: Are you serious that I should choose? Do not you know who I am? But in that case, I choose you. And I have not been there at some point against you.
Jag: If you choose me? Too bad, because I dump you!
Justin: What? How can you, against Justin Bieber!?
Jag: Because I can! And look at yourself, to Justin Bieber!? "You, and ALL type, think the world revolves around Justin Bieber. But it does not Actually .. just because you sing well.

Efter det hade han inte något att säga. Istället gick vi hem till Eric. Vi hade det roligare där. Han var mycket snyggare än vad jag minns honom. (?) Men först pratade vi om vad som hade hänt, sen gav vi julklappar. Jag fick en ljusblå bikini. Den var jättefin! Martina fick en förlovningsring=D Sen tog jag på mig bikinin, så gick vi ner och badade.

_____________________________________________________________________________________________


Inte alls långt, men ändå.. =) av  om ni undrar varför det är tjock text så ; Vi vet inte varför det är så och det går inte att ta bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0