Flickan och Justin kap. 23

- Natacha you are so amazing, sa Justin, oh and Martina I have a gift to you too.




- oh, Justin, you are so nice, How could I ever thank you? sa Martina jätte glatt.
- Just do nothing, you are me best friend and thats whats christmas means.
- Eeey, Have you forgot me? Im here! sa jag.
- Yeah I know, you are my girlfriend and Martina is my best friend, sa Justin.

( Nästa dag)

- God morgon Martina, sa jag.

Ingen svarade.....

- Martina? Martina! jag pratar med dig!

Jag gick till hennes rum och låg inte där, jag tänkte: Åh nej, hon är inte här, vad ks jag göra?!

- Okej, ingen panik, ingen panik..... inte panik.... panik panik panik!!!!!
-  Martina,Natacha frukost! ropade mamma från köket.
- Åh nej, jag vet inte vad jag ska göra.

 Jag gick upp för att kolla om Martian var där.
Det var hon inte.

- Mamma.... jag kan inte riktigt hitta Martina... sa jag.
- Va!?
- Jag vet inte vart hon är.
- Okej en plan, du går till Justin och frågar om hon är där, så kollar jag här och lite ute, sa mamma.

Jag gick till Justin's hus som mamma sa.

- Justin? Justin, are you home?
- Hi, Justin is here, I can say you are here, sa Adam.
- Sure.

- Justin!!!! Natacha is here!
- Im coming!

- He coming soon.
- okey, thanks.

 Justin kom ner och sa hej.

- Hi.
- Hi.... Have you seen Martina, she wasn't home, sa jag.
- She not? Im sorry Natacha she is not here, but I can help you find her.
- Oh thanks.

Vi gick runt, vi åkte till köppcentret för att kolla.
Hon var ingenstans.

- Where can she be? sa jag.
- Eric and David then?
- Yeah, she maybe is there, come we can go to them, sa jag.

 Vi var framme, och vi plingade på.
Eric öppnade dörren.

- Hej Natacha, vad är det?
- Martina...... vi vet inte vart hon är.
- Jag såg henne här ute mitt i natten, och hon sov t´toligen, jag skrek och försökte vecka henne.
- Men varför ringde du inte mig för?
- Jag skulle precis göra det, men då dog min telefon.
- David's då?
- Hans har gått sönder.
- Men vart kan hon vara nu?

______________________________________________________________________________________________

Vart kan hon vara? läs nsta av snitt
 av :isa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0