Flickan och Justin kap.18

- Usch, Im gonna puke! sa Justin och höll för munnen och sprang in på toaletten, och kräkdes.
- OMG! Justin, what a?! oh o , sa jag och tittade på alla.

Alla sprang till toaletten för att få se Justin Bieber.
Fansen trängdes och knuffades, så att Justin inte kunde komma ut från toaletten.

- Oj då.. det var inte bra, hur ska han komma ut? tänkte jag.
- Jag vet! jag ringer honom.

- Hello?
- Hey Justin... e hehe, it's me, You know that is many girls outside of the toilet door.
- I know, how im gonna take me out?
- Wait, im going out.
- okey.

- Okey, it's a window, so take you out.
- Oh okey, hehe, I'm so stupit, I don't thinked I can do that, sa Justin.
- Hehe, sure, just take you out.

Jag tog taf i honom och hjälpte honom.
Just då kom en paparatzzi, precis fram för fönstret där Justin klätrade ut ur.
Dom tog kort, och gick därifrån.

( Nästa dag)

( Gäps!)

- Mamma!
- Vad är det gumman?
-Jag går ut och cyklar!
- okej, ta det försiktigt bara.
- Jaja.

Jag gick ut, och satte mig på cykeln och cyklde iväg, på en liten cykel promenad.

( 1 Timme senare, vid ner förs backen)

- Wihiiii!!!
- Se upp, för här kommer jag, skrek jag, och åkte ner öfr det jätte långa nerförs backen.

- åh o! Aaaaaaaaaaaah!

( Allting blev snart)

När jag vaknade så var jag i en abulans.

- Va i..?! var är jag?! frågade jag.
- Du är i en abulans, och  tre stycken är här för att träffa dig, sa abulans föraren.

- Hej, Gumman, sa mamma.
- Natacha vad har hänt?! frågade Martina.
- Natacha? What have you done? why are you in a abulance? frågade Justin.
- I... I don't know, sa jag.
- Varför är jag här? frågade jag ablans föraren.
- Du hade tydligen krashat i ett träd, och nu är vi på väg till sjukhuset.
- Va? När häde det här?
- Nyss.

- Nu är vi framme, bär ut hene till sjukhuset, sa föraren.

( Inne i sjukhuset)

Dom sprang med mig till ett rum, där en doktor stog och hade handskar och allt p sig.
Jag blev lite rädd.
Dom släppte av mig från båren till bordet.

- Aj, skrek jag och höll för mitt ben.
- Oj oj oj, lilla tjejen har visst jort illa sig, sa doktorn, då ska vi se vad som har hänt, hm... m...hm...hhhhmmm.... okej,  vi måste rönka, vart har du ont någon stans?
- I mitt ben, sa jag.
- Okej, då rönkar vi.

( Rönkar)

- Oj då, du har visst brutit ditt ben hårt.

- Då får vi lägga dig här på bordet och så får vi dra upp byxbenet, sa doktorn.

Han vände mig om, och jag började nästan gråta för att det gjorde så ont.

- Aaaaaaj!
- Oj förlåt.

- Hm...mm. hm.. då ska vi se.....Marie kom hit, kan du hämta mycket gips, frågade doktorn.
- Oj då, jag har visst inte presenterat mig än, sa han, jag är Dr. Hamlet och det här är Marie min assistent.

Marie kom med gips och doktorn höll upp mitt ben och började gipsa på gipset.

- Vill du ha blå, lila, grön, rosa eller ingen färg på  ditt gips? frågade han.
- em.. ingen färg.
- Så du kommer från Sverige?
- Ja, du då?
- Ja, jag är svenskt, det är bara att jag har ett jobb här, så jag måste vara här i en till tre månader bara.
- Så vad fördig hit? frågade doktorn medans han gipsade.
- Jag och min bästis Martina, hon sm väntar i väntrummet, pratade om att vi så gärna villle...... aj aj aj... gå på Justin Biebers konsert här i Usa, han som står uttanför med Martina, och nu är vi här, vi flyttade hit.
- Okej, jag är snart klar här, men nu vill jag att du ska resa dig upp och försöka gå lite.
- Okej.

Jag försökte att resa mig upp och så skulle jag börja gå, och just då ramlade jag, och grät.

- Oj då, nemen.
- Marie hämta kryckorna, sa doktorn.
- Varsogod doktorn.
- Tack.
- Okej, så då, försök att gå nu.

 Jag restse mig upp, och jag gick med kryckorna, det gick bra.

- Så nu är du klar, nu kan du gå.

När jag gick ut från rummet stog Justin, mamma och Martina där.

- Let's go, home to me, sa Justin till mig och Martina.
- Mamma du kan gå hem nu, vi klarar oss.
- okej, var försiktigt.

Justin förde mig till hans bil.
Han öppnade dörren till mig, jag fick sitta bak fö där fans det mest plats. och Martina fick sitta fram med Justin.

- Natacha, raise your legs on the seat and hold it straight, so it's nice, and does not hurt, Justin.
- Okey.
____________________________________________________________________________________________
vad ska dom göra hemma? av: isa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0