Flickan och Justin kap.10

Vi var inne på bion och åt popcorn, men då kom en vakt in och tog tag i oss.

-You four are not 18 yrs old, I know that becuase you droped your card on the front door, and you are just 14 yrs old so get out, and one more thing, little girl, which name is ..... Natacha Eklund.... or something, I saw a boy out here and all girls started screaming and hug him, and he said your name " Natacha im sorry"! he said, and I think he is still there! sa vakten.

jag vände mig om och såg Justin stå längre bort med blommor i handen.
jag gick fram till honom.

-Justin why are you here, I thought you hated me, becuase I looked in your room, sa jag.
-yeah.. I was... was just mad beuase I .. I don't know, I am just sorry about that, sa Justin aóch fällde en tår.
-so you not mad?
-no, not anymore.
- can I have  get a one  more change? frågade Justin mig om.
-yeah, why not, sa jag.

-Justin.... I ... I love you! sa jag.
-and I love you Natacha, sa Justin.

vi kramdes, och Martina började gråta av glädje, och David sa: Nä, men han får kramra henne, men inte jag?!

PANG!
Martina slog till David

-aj, sa David, varför slåss du för?
-för att du är en idiot! dom älskar varandra och du förstör det!
-nähä, det gör jag väl inte!
-jo
-nä
-jo

host, host! hallå? vad bråkar ni om nu då?! sa jag.
-INGET!, sa David
- och du ljuger som en apa, sa Martina och bitchklappade honom.
-aj! vad nu då?!
-nej, inget, det är bara kul att slå till dig, hahaah! garvade Martina
-jag ska nog ge dig!
-sluta bråka ni två, ser ni inte att Natacha är så överlycklig att hon börjar gråta, och jag har ALDRIG sett henne gråta förut, sa Eric.
-jaja, sa dom i kör.

______________________________________________________________________________________________
vad händer här näst? läs det i nästa av snitt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0