Flickan och Justin kap. 7

-What are u taking about? frågade justin när jag hörde att vi inte pratade engelska.
-We just say that we think you're amazing! svara jag
-Okey, but u don't have to say it. I all ready no it.
-Han är bara för underbar. Sa jag till Martina. Hon visste att jag var kär i honom.
-And he sing like an angel.
-I know, but u will come whit me to my home and take a bath in my new pool??
-Oh, yes, yes, yes, yes! Or I mean, if u want to Justin Bieber. svarade jag snabbt.
-Ofcorse I want to, you 2 are so beautiful. So beautiful that I can kiss you 2. Special you in fair hair.

Jag kunde inte tro på det, det var jag!! Men jag var lite orolig att Martina skulle hata mig eller bli ledsen.

-My name is Natacha, so u know.
-But are u shore u want to? Think if we tell everybody where u live. sa martina.
-Yes I'm sure. I trust to u. I don't think u will tell it for somebody. And we are here! This is my house.

Han Kliver ut ur bilden och öppnar dörren åt mig.'Vilken hjälte' tänkte jag. Jag klev ut ur bilden och sen öppnade han åt Martina också.

-Thanks.
-Come after me. The pool is on the other side of the house.

Vi sa inget, vi följde bara efter honom.

Martinas uppfattning

Varför öppnar han bara åt nacha? Han gillar nog henne. Det kommer säkert gå bra eftersomm att hon älskar honom. Det borde känns skönt att vara en känis. Tänk om vi gör en låt med honom. Det skulle var så coolt.
Åh, han öppnar åt mig med.

-Thanks.
-Come after me. The pool is on the other side of the house.

Jag undrar vad Nacha tänket, hon är säkert jätte glad. Hon fattar nog att han gillar henne. Det gör inget för mig att han gillar henne och inte mig, om han nu gör det. Det är naturen som väljer kärleken. Men det ska i alla fall bli roligt att bada nu.

______________________________________________________________________________________________

Vi klädde av oss. Vi hade ju varit på stranden innan så vi hade ju bikini under. Min var ljusblå med svarta ränder. Martinas var helvit. Nu var det bara att hoppa i.

-It's not cold... sa jag efter att jag hade kännt på vattnet.
-Ofcorse it doesen't. It's a pool. svade justin.
-Yes, I've forgot.

Vi hoppade bara i. Det var varmt och jätta skönt. Och Justin hyade bara så snygg kropp! Eftersom att båda vi ville sitta bravid honom satte han sig i mitten. Poolen var stor och rund. Den var inte så djup. Det var som en bubbelpool, där man skulle sitta fast utan bubblor. Vi pratade om saker. Bland attat varför vi flyttade hit.

-So why are u moving here, to USA?
-Because first we want to go on your konsert  but my mother says it kost to much but later, in christmas she said that we'll moving to USA and we going crazy. And after that we get tickets to your konsert. We was and are so happy. svarade martina. Jag villeinte prata för mycket, då kanske han inte skulle gilla mig.
-So it's was baeause me u want to moving to USA ans so u do.
-Yes. U know what? If u want to, can we lern u swedish.
-Yes. Intressting. What is the swedish for 'I wanna kiss u'?
-It's.. Oh! It's 'Kyssa mig'.
-Kyssa mig.

Och så pussade jag Justin rakt framför Martina. Jag var glad för att han gillade mig men samtidigt kände jag mig som en idiot för att jag gjorde det framför min bästa vän. Kyssen var lång och underbar. Jag hörde hur Martina fällde en tår. Och en till.. Och ännu en till. Jag tog bort mina läppar från hans. Men det såg ändå ut som hon log.

-Förlåt, jag känner mig som en idiot.
-Varför då? Det var glädjetårar. Ni passar värkligen ihop, även om det skiljer två år mellan er. Ni är värkligen lyckliga ihop.
-Så det gör inget att vi typ är ihop nu? Jag måste fråga, eller jag kanske förstör stämningen då..
-Emh, she said that it's okey. She is happy for us, but are we.. Together now? I have to ask if I think so but we not are. It get strange.
-Yes, we are. If u want to. And if it okey for u Martina.
-Yes, it is.
-This start to be boring. I think we shoud go in and see a movie. What do u guys saying?
-Yes, it's a good idea.

Vi klev upp och satte på oss handdukar. Vi trokade snabbt och klädde på oss. Sen gick vi in i hans stora hus. Vi satte oss i soffan. Han hade hur många filmer som helst. Jag och Martina tyckte olika men sen bestämde vi oss för att se Saw i 3D. Han hade redan sätt en lite del av den men inte slutet.

Han hade en stor soffa. Jag la mig ner. Justin hade redan lagt sig ner så jag la mig på honom. Vi låg på rygg. Han började smeka min mage. Jag tyckte det var lite konstigt men det var ändå skönt på något sätt. Sen höjde han armen mer och mer. Hans arm åkte närmare och närmare mina bröst. Det var lite oskönt och jag ville värkligen inte låta det hända när Martina var i närheten. Jag harklade mig. Då tog han bor handen. Jag började titta på filmen. Han gjorde det igen men jag kunde bara inte stoppa det. Jag vet inte varför.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________


Spännande. Är Martina säker på att det inte gör något eller märker något? Läs nästa avsnitt så får ni veta vad som händer. Asså jag är ganska dålig på engelska men ändå. Avsnitt gjort av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0