Flickan och Justin kap. 21



Tillslut blev hon såhär fin. Nu var vi klara att gå på festen. Jag hade inte på mitt gips eller kryckorna. Dom var bara i vägen. Det gick ganska bra att gå ändå. När vi kom dit var det papparazzis på oss hela tiden. Det var ganska häftigt ändå.

-Justin, come with me.

Vi gick till toaletten. Jag ville inte att han skulle kassta bort kändisheten för mig. Om han nu gjorde det.

-Listen. Why did you tell the press that you do not want to be famous any more? Was it because of me, I pass out.


Kommentarer
Postat av: stephanie

hej jag ville bara tipsa alla justin bieber fans om det här ;)!

Om man själv blir medlem på denna sida som kallas koiniclub och samlar poäng genom att få andra och gå med i denna sida så har man chansen att få åka på en Justin Konsert var med och tävla följ bara instruktionerna om du inte förstår här är i alla fall länken http://www.koiniclub.com/ref/C-10-80129134

:D

2011-01-01 @ 05:43:54
URL: http://stephanieeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0