Flickan och Justin kap. 20

- Im just gonna test my new dress, and you can say if  the dress are nice on me, sa jag, och gick in i prov rummet.
- Okey..... everything are nice on you, sa justin och log.
- Oh thanks Justin, you are so nice.

Jag tog mina kryckor, la undan dom på golvet, jag gick ut från provrummet.

- So..? What do you think? Are the dress nice? frågade jag, och snurrade, jag försökte lite  iallafall.
- .... Wow... you... you are so ... wow, sa Justin och glodde på mig.

Jag började le och flina lite.

- Hehe, you are so funny Natacha, sa Justin.
- Wait, it's the newsspaper, sa Justin.
- Okey, can you get it?
- Yes, Sa Justin.

Justin hämtade den och såg att det var en kändis fest.
Vi ville verklgien gå dit, men Justin kanske inte ville.

- Justin?
- What?
- Do you wnat to go to the patry to night? fråga vi.
- mmm, I don't know, guys.
- Please.....
- Okey, but what about your leg, huh?
- It's okey, I c an go to the patry.
- It's the party to night? frågade Justin.
- Yes, about 2 hours.
- About 2 hour?! OMG Im must gonna switch on before then, sa Justin hastiskt.
- Me too!, Sa Martina.
- Okey? me too, sa jag.

Jag gick till Justin'd rum, där hade han alla våra kläder medans vi var där, så jag tog ett par kläder och gick in på toaletten.

Dom här testade jag:
87100327_snake_necklace_silver_accessories_a
25207822_ellenballroomdress_black_dresses_a_
21601041-shanecutline_dkgrey_a

- Nää, inte dom skorna, testar nån annan då.....


- Hm... det var bättre.
Jag gick ut ur toaletten och där stog Justin ochv äntade, och kollade ner på marken, och sen så kollade han upp på mig och såg hur snygg jag var.
Han log och öppnade munnen.

- Wow..... you look great......sa Justin.
- Heh, okey.. are Martina ready?
- No, she is still in the toilet, sa Justin.

Vi gick ner utanför toalette där Martina bytte om i.

- Martina are you ready? frågade Justin.
- No, I can't decide on what clothes to wear, sa Martina, Natacha hjälp mig.
- Okej.
- Wait, wait, wait, why are you gonna go in there, in the toilet, with her? frågade Justin och höll mig på axeln.
- Im a girl, we do that, sa jag.

När vi var inne på toalettten så sa Martina: Vad ska jag ha på mig, jag vet verkligen inte.

- Du kan ha på dig som här kläderna.........................

______________________________________________________________________________________
 vilka kläder sk Martina ha? kmr nåt farligt att hända på festen<? läs nästa av snitt!!!!!!!!!!!!!!!
av :
isa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0