Flickan och Justin kap. 17

-Eenie Meenie! Justin? Your clothes whould look great in a pile next to my bed.
-Haha, I love you.
-I love you too, but we sing now!!!
-Okay.

Musiken startades och vi satte på oss hörlurarna.

Justin :
Eenie meenie miney mo
Catch a bad chick by her toe
If she holla’ (if, if, if she holla) let her go
Shes indecisive
She can’t decide
She keeps on lookin’
From left to right

Jag :
Girl, c’mon get closer
Look in my eyes
Searchin’ is so wrong
I’m Mr. Right
You seem like the type
To love em’ and leave em’
And disappear right after this song.

Justin :
So give me the night
To show you, hold you
Don’t leave me out here dancin’ alone
You can’t make up your mind, mind, mind, mind, mind
Please don’t waste my time, time, time, time, time

Båda:
I’m not tryin’ to rewind, wind, wind, wind, wind
I wish our hearts could come together as one
Cause shawty is a eenie meenie miney mo lova’
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’

Justin :
Let me show you what your missin’
Paradise
With me you’re winning girl
You don’t have to roll the dice
Tell me what you’re really here for
Them other guys?
I can see right through ya’
You seem like the type
To love em’ and leave em’
And disappear right after the song

Jag :
So give me the night
To show you, hold you
Don’t leave me out here dancin’ alone
Can’t make up your mind, mind, mind, mind, mind
Please don’t waste my time, time, time, time, time

Båda :
Not tryin’ to rewind, wind, wind, wind, wind
I wish our hearts could come together as one
Cause shawty is a eenie meenie miney mo lova’
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’

Jag :
Eenie meenie miney moe
Catch a bad chick by her toe
If she holla’ (if, if, if she holla) let her go
Eenie meenie miney moe
Catch a bad chick by her toe
If she holla’ (if, if, if she holla) let her go

Båda :
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’
Shawty is a eenie meenie miney mo lova’

-So what we going to do now? frågade Justin.
-Shoppa! You get money, right?
-Yes, ofcourse I have.
-But I don't..
-Ofcourse I can pay. Do you want me drive us to town and we can go shopping there while photographers take pictures of us?
-Yes! You car is so beautiful.
-No, you are.

Vi gick och satte oss i bilen och så åkte vi iväg. Han satte på radion. Det var såklart han som sjöng baby. Han och jag började sjunga med.

-Baby, baby, baby Ooh like baby, baby, baby noo like baby, baby, baby ooh I thought you'd always be mine (mine).

Inom kort var vi framme. Vi klev ut ur bilen och det kom fram jättemånga fotografer som fottade oss. Jag var inte så van men man blev det efter ett tag och det var jätteroligt! Vi gick först in på H&M Och där köpte jag en glittrig ljusblå klänning som var kort. Åvanför knäna, under rumpan precis. Och såå köpte jag blåa klackskor som tillhörde skorna. Det fanns inte så jättemycket fint där så vi gick in på Gina tricot, det fanns jättesnygga saker där!!

Jag passade på att köpa lite smink. Inte brunkräm, använder inte sånt men lite läpppglans och ögonskugga för fester. Sen köpte jag ett helvitt linne. Jag hade typ inga utan motiv så jag kände att jag behövde det. Sen ett likadant fast ett rosa, sen ett mörkblått, ett svart och ett ljusblått. Jag fattade inte att Justin betalade allt åt mig. Jag menar, han kunde betala klänningen men resten kunde jag faktist betala själv. Han trodde väl att jag var pank eller nåt sånt.

-Justin, why did you pay everything for me? Actually I'm not broke.
-No I know, but I wanted it. Those clothes were so nice on you.
-Oh, Justin. What kind of you!!! You are so much better and nicer than I thought you would be.
-I think so.. Everyone I meet says so.
-Okay but did you know that my birthday today?
-No, congratulations! Let's go buy you something really expensive!:) What business do you want something from?
-Emh, I do not know but we can go in and see if they have something on Cubus.

Han köpte smycken, många!! Och sen 3 par tights, likadana men i svart, vit och brun. Sen köpte han vita byxor, nästan som mjukis, sådär lite finare med en tröja till. Sen en svart tajt klänning som var medellång och linne. Sen en till svart men som stog ut där nere. Och den hade inga band.










-But Justin, you know you did not have to buy all this stuff to me. If for example, we were going out to eat and go to the movies, they had succeeded.
-Maybe for you but I want to make this your best birthday ever! Now we go and leave the bags, then we go and buy popcorn for the movie.

Vi gick och lämnade påsarna i bilen och Justin ringde tilll någon.
När han la på frågade jag vem det var och han svarade sin vakt. Efter en kort stund kom en kille med kavaj och skorta till oss.

-Justin, I'm here now. I'll guard your things with my life, sa han till Justin.
-Well, we go to the movies now. Bye!

Innan vi kom in satte Justin på sig en hatt och solglasögon så att ingen skulle se att det var han. Vi gick in till kassan och Justin frågade vilken film vi skulle se. Jag ville se Harry potter och dödsrelikerna del 1 så han beställde 2 biljetter till Harry potter. Vi köpte en stor popcorn och en stor läsk var. När vi kom in på bion kunde han ta av sig sin hatt men istället satte han på sig sin luva. Han hade fortfarande på sig sina solglasögon.

Filmen var värkligen bra. Efter filmen gick vi ut och kollade att allt var bra med våra kläder och smycken och det var det.

-Hi Justin! Can I get a call to Sonny and ask if he wants to watch instead? The film was two and a half hour long and now you go and eat!
-Okay do it but tell him to come here soon! We do not want to stand here and wait.

Han kom så hilma fort! Jag fatta inte hur han kunde komma dit så fort.

-How did you get here so fast? Frågade jag honom.
-There was nothing, I was still in the vicinity.
-okay but let's go eat now, bye!

Vi gick in på en resturang och Justin beställde åt mig. Jag sa till honom att jag ville ha tonfisksallad. Han själv tog kyckling och pomes frites. Det var gott att äta efter en film och lite shopping!

______________________________________________________________________________________________


Undrar vad som händer i nästa avsnitt! LÄS OM NI VILL VETA! Kanske fler papparazis eller får dom äta ifred den här gången? Kommer Justin klanta sig? Detta avsnitt gjort av proffset Som kan ta fram bilder och allt!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0