Flickan och Justin kap. 14

( Nästa dag)

Jag vaknade på morgonen och då gick jag till brevlådan och då såg jag en "ageteen" tidning.

- Va?!, jag jag högt och argt.

- Martina!!!!!!!!!!!!!!!!!! ropade jag.
- Va?! vad?!
- Kan du förklara detta?!!!
- .. Äh... nej...? ljög hon.
- Det är du och Justin som kysser varandra!
- Natacha...... jag....
- DU!... Prata inte med mig nån mer!
- Natacha jag är......
- Nej, du är ingeting, förutom en idiot! Jag litade på dig, men jag tvingas att inte göra det nån mer!
- Gör som du vill då! Justin gillar mig nu!
- Han kanske gillar dig nu, men han gillar mig mer!
- Nej, han vill inte ens kyssa dig längre, han ångrar nog det!
- Hur kunde jag låta dig, bo här!?
- Ha!
- Jag kan bara säga till din mamma att hämta dig, så får du åka tillbaka, för jag vill aldrig se dig nån mer!.
- Nej, det kan du inte alls göra!
- Jo då, Hur vet du det då Martina-Justin-kyssare?!
- Kalla mig inte det!
- Jag kallar dig vad jag vill, du bestämmer inte över mig!
- Stick ut från mitt rum!
- Det är inte du som har betalat det här rummet! Inte ens hela huset! Inte resan hit heller!!
- Nej ,Men jag bor fortfarande här!
- Inte länge till!
- Jo!
- Nej!
- Jo!
- Om du säger ett ända knyst igen, så klappar jag tll dig!

Martina blev tyst, och gick upp till badrummet.

- Jag måste skynda mig till skolan, och jag måste skaffa mig en ny bästis på skolan! sa jag högt så att Martina skulle höra det.
- Jag hörade det!
- Jag vet, Det var meningen!

Jag tog min väska la och min läxa i "ryggan"  och gick ut!

( I skolan )

Jag öppnade mitt skåp och la in mina saker .
Nu skulle jag ha Matte, det är så tråkigt.
Men nu kan jag lämna in min läxa, så har jag det gjort till nästa vecka.
Jag gick uppp till klassrummet, det var sal 217, och det var så himla jobbiga trappor: dom borde ha rulltrappor här, tänkte jag.

knack knack knack

- Hello, come in, sa fröken.
- Thanks, sa jag.

- Attention Class! we have a new student here, and she'll tell you about the disqualification and you may give some respect! sa fröken.

- ehm... Hey, My name is Natacha Eklund, And im 14 years old, And I come from Sweden, I like Justin Bieber, sa jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0