Flickan och Justin kap. 14 fortsättningen

- Thanks for that Natacha. So class, do you know who she is now? frågade fröken sin klass.
- Yes! sa alla i kör.
- You can sit at the front, sa fröken och pekade.
- okey.

- Okey class, now you have ,ath, so please be quiet and work.

Alla började jobba, och en tjej som satt brevid mig skrev en lapp till mig, som hon se skickade till mig.

Där stog det:

Hey Natacha, I have
seen you outside
of this school and I saw you
with Justin Bieber! Do you know
him??:-)

Jag kollade på lappen, och jag skrev:

Hi, I don't wanna
talk about that,
it's just a joke,
please I wanna work now.

Jag fortsatte med mitt jobb och jag fassande på ett tal, men jag gjorde inget.
Klockan ringde ut på rast.
Jag gick ut från klass rummet och då tog tjejen som skrev brevet till mig, i axeln.

- Hi, my name is Emilia, you wanna hang out?
- Sure, sa jag.
- so? what you wanna do?
- I do't know, sa jag.
- Do you want to just talk and listning to music? frågade Hanna.
- Sure.

Även om jag var sur på Martina, så var jag lite orolig att hon inte kom till skolan, det är inte likt henne, kan det bero på mig, för att jag var så dum mot henne? Hoppas hon mår bra. Tänk om hon har blivigt kidnappad eller nåt.

___________________________________________________________________________________________

wow, undra vad som händer i nästa avsnitt, är hon kidnappad ellerr kommer hon inte bara för att hon e så sur på Natacha? läs nästa av snitt detta avsnitt av :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0