Flickan och Justin kap. 11

Eric började gråta. Jag märkte det men jag visste inte vem jag skulle välja. Justin riskerade typ livet när han kom hit. Han blev typ överkörd av tjejer, men det var han som hade blivit sådär galen i hans hus. Eric var en snäll person och om jag skulle gå ut / vara ihop med honom skulle jag inte bli bombad. Jag kunde bara inte låta Justin ta övertaget om mig. Han är inte alls som jag trodde att han skulle vara. Jag hatar honom fortfarande och vi är typ på en "dubbeldejt" kan man säga. Fast inte david värkade vilja det.

-Justin I'm sorry for this but I can't. I.. I don't know why, it's just to hard to me. Maby later, but I'm not ready to have a boyfriend now. I'm so so sorry.. But can we still be friends?
-I don't know. But why? I don't understand. I think it was something between us. But I was wrong.
-No, I love you but I'm not ready. I hope you're not angry at me.. You understand me? I really hope so.
-No, it's a anohter boy, right? It's they. sa ahn och pekade på Eric och David.

Han fällde många tårar och sprang ut ur biosalongen. Jag vet inte om han sprang hem eller inte men det värkade som att han bara var utanför biohuset för alla tjejer sprang dit och började prata med honom. Jag hörde att en av tjejerna sa :

-I'm sorry for you, but I can be your girlfriend if you want to.
-No, i don't love you. Svarade Justin och så var det en till som var ledsen.

Jag gick tillbaka till Martina, Eric och David men det såg ut som både Eric och David grät.

-Vad har hänt? frågade jag när jag hade satt mig.
-Emh.. Natacha, det är något jag och Eric måste säga till dig. Du kommer säkert skratta men båda vi gillar dig, mycket.

Det enda jag kunde göra va att öppna munnen och bara se ut som en idiot. Jag stängde munnen. Jag kunde inte tro att det var sant att det hände igen. Vad skulle jag göra? Men framför allt : vad skulle jag säga? Ja, jag vet men jag är kär i Eric så hej då David. Jag tyckte synd om Martina. Ingen gillade henne. Och jag kunde inte bara ta killen som hon gillade.

-Emh.. Killar, jag vet inte vad jag ska säga.. Ni förvånar mig. Men vi han inte varit hemma på hela dagen så vi borde gå hem nu. Tycker inte ni det? Asså jag vill inte komma ifrån det här men vi kan fortsätta imorgon. Klockan är halv 4 för er som inte visste det.
-Okej, men jag kör!!! Sa David.
-Det går bra för mig.  sa Martina.

Vi gick alla ut tillsammans och jag var lite depprimerad. Varför kunde dom inte kasta sig över Martina istället? Då skulle hon bli glad. Jag var riktigt trött för jag somnade i bilen. Först visste jag det inte men när jag vaknade sa Martina att jag somnade i bilen och då bar David in mig.

Jag kollade på klockan. Shit! Den var redan ett. Jag och Martina gick ner för att äta lunch, den var redan klar. Det var så skönt att få något att äta.

Efter maten smsade Eric mig. Jag läste upp det för Martina.

Jag vet att du gillade mig från början
men att du säkert inte gör det längre.
Men kanjag få en andra chans?
Hälsningar Din Eric

-Ååh, han skrev din Eric.
-Men David då?? Asså egentligen så skulle jag vilja ha David. Det blir nog inte direkt svårt, tror jag. Men hur kan dom bråka om mig när dom är bästa vänner? Asså det här är helt sjukt. Vi flyttar till USA sen går vi på en trottoar och så kommer Justin Bieber och hämtar oss. Sen blir vi nästan ihop men han blir skit arg på mig. Då kommer några svenska kompisar vi träffat från skolan och hämtar oss. Vi går på bio sent på kvällen men då kommer Justin och säger förlåt. Men jag lämnade honom sen får jag veta att båda killkompisar gillar mig och jag vet inte vem jag ska välja.
-Först värkade det här som en bra idé men nu går det bara neråt.
-Ja, men vad ska jag säga till Eric då? Jag är ledsen men jag säger nej.

Då fick jag ett till mess, men från David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0