I natt hade jag en dröm..

Heej!<3 I natt hade jag en dröm. Först tyckte jag om den men sen blev den bara värre och värre... Det började att jag var i stan med Isa och då träffade vi Justin bieber!!!<3 Han hade löshår för att ingen skulle känna igen honom men det gjode vi så vi sprang fram till honom och frågad om hans autograf och han skrev först på min arm, två ställen, och sen på Isas. Men det såg ut som att det stog Julia men det brydde jag mig inte om. Sen när vi kom hem skulle vi sova o när jag vaknade var allt borta. Men ännu en gång åkte vi till farsta och han var kvar<3 vi bad om det igen men då sa en tant till honom att han inte fick stå där men han fattade ingenting så jag fick bli översättaren. Tänk, jag hade pratat med Justin Bieber!!! Jag blev jätte glad men då var det tanten, hon sköt ihjäl honom:( Men precis då vaknade jag. Det var för bra för att vara sant..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0