Jag är j*vligt arg nu!!!

Asså Isa, det känns som att det bara är du som har bloggen. Du sa inte ens grattis när jag fyllde år, du visste säkert inte ens att jag fyllde år, speciellt inte 12. Det vore bättre om vi typ gjorde inlägg tillsammans vi en dator elr nåt sånt, dessutom var det någon som ringde till mig för en stund sedan och frågade om jag ville gå ut. Det konstiga var att hon sa att det var Isabelle och det var inte ens den rösten men jag var korkad nog att gå ut och "möta" henne. När jag kom fram var det såklart ingen där och jag letade tillochmed men det var inte en människa där. // W'

Kommentarer
Postat av: isa

wilma!:(:(:(:( jag hatar mig för det jag glömde när du fyllde år, men jag har vartit ute på sistånde. jag vill värkligen inte att du ska vara ledsen, det känns jättejättejätte dåligt att du är ledsen, för att jag gjorde.:( du behöver inte ens förlåta mig wilma, om det går bra så måste jag säga förlåt mig och grattis i efterskott<3333333:(:) PS HATAR MIG SJÄLV. // NÅN SOM DU HATAR.

2010-07-02 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0